Kontakt

Send os en besked

Vi kan kontaktes via denne formular og ser frem til at besvare de spørgsmål, du måtte have. Vi forsøger at svare tilbage samme dag, men i travle perioder kan der gå op til 2 hverdage.

Nederst på denne side kan du finde de mest stillede spørgsmål og svar. Prøv eventuelt at se der, før du kontakter os, da det kan være hurtigere for dig.

Såfremt du har et spørgsmål til en bestilling, kan du med fordel svare tilbage på din ordrebekræftelse. Denne e-mail indeholder nok information til, at vi kender dine ordredetaljer.

Ofte stillede spørgsmål

Ja, hvis man bestiller for minimum kr. 300, så får man gratis fragt til valgfri DAO pakkeshop.

Vi bestræber os på at få sendt varer ud, så de bliver leveret inden for 2-3 hverdage. Såfremt varen ikke er på lager, kontakter vi jer for at aftale nærmere.

Vi leverer varer via DAO og GLS, og man kan ikke afhente varer direkte hos os.

Med DAO kan man få leveret til pakkeshop eller privat adresse.

Med GLS kan man få leveret til pakkeshop, firmaadresse eller privat adresse.

Priserne varierer efter leveringsform.

 

Nej, desværre.

Vi leverer kun varer via DAO eller GLS.

Vi tager imod VISA-Dankort, VISA, MasterCard og Maestro.

Vi tager ikke imod betaling med MobilePay eller bankoverførsel.

Nej, desværre.

Levnedsmidler såsom kaffe kan ikke tages retur.

Vi har desværre ikke mulighed for dette i øjeblikket.

Såfremt der skulle vise sig at være efterspørgsel, vil vi overveje det. Skriv endelig til os, hvis I er interesserede i abonnementer.

Nej. Vi har valgt udelukkende at fokusere på at sælge koffeinfri kaffe af høj kvalitet.